sábado, 22 de mayo de 2010

Nota de prensa del colectivo de Castellón

ALBIOL EXIGEIX MES INVERSIÓ EN OCUPACIÓ I MENYS EN PROPAGANDA DEL PLA C

Marina Albiol, diputada d'EUPV, critica la desproporció dels cartells de propaganda del Pla C i exigeix saber el cost d'esta campanya publicitària. “És inconcebible que amb 74000 aturats a Castelló, el PP es gaste els diners en cartells de 6x15 metres, com el de les obres de la ronda oest”.

Albiol considera una vergonya que el Consell malbarate els diners dels contribuents en cartells de propaganda, que venen “les glòries del Pla C, com en la ronda oest, on han col•locat un de dimensions ciclòpies, de més de 6 metres d'alt i 15 d'ample”.

La diputada considera una necessitat i així ho hem expressat, que en els cartells s'explique també el cost d'esta propaganda, “quant s'han gastat els nostres governants en vendre'ns la moto, i que siga accessible, a la vista de tots els ciutadans i ciutadanes que són al cap i a la fi els que costegen aquest despropòsit”. “La transparència i el control en la despesa pública serien els principals beneficiaris, perquè de saber-ho, estic segura que la gent no ho toleraria” afegeix.

“Des de la nostra formació s'ha requerit al Consell que informe de a quant ascendeixen les despeses de la Generalitat en publicitat institucional” aclareix la representant de la formació d'esquerres, “perquè vistos les grandàries que es gasten en els cartells del Pla C molt ens temem que seran desproporcionades”.

La diputada entén que en una conjuntura de crisi com la que vivim el Partit Popular hauria de mostrar una major contenció del gasto i dedicar els recursos a on més es necessiten, “el que demana la societat castellonenca és la generació d'ocupació. Mentres que a Castelló més de 74000 persones es troben en l´atur, xifres del tot inadmissibles, el Partit Popular prefereix gastar en propaganda buida”.

Castelló, 22 de maig del 2010
GABINET DE PREMSA D'ESQUERRA UNIDA

No hay comentarios:

Publicar un comentario